Joel Perl

Renter Reviews of Joel Perl

reviewer

Julian ****

review date 05/12/2014 overall rating
Joel (or Joe) was immediately responsive. He was very clear and straightforward with terms and pricing. Will definitely reach back out with further inquiries.

I did not rent an apartment from this agent.

Joel Perl Responded:
Thank you so very much, I really appreciate that! that means alot to me

Thanks
again
reviewer

Eduardo ****

review date 05/07/2014 overall rating
Joel was very responsive and met with me several times to look at apartments. He worked with me to get me approved for an apartment too. I ended up finding something else but it was a good experience all around.

I did not rent an apartment from this agent.

reviewer

Danielle ****

review date 02/15/2014 overall rating
This is a honest broker. Joel was quick to respond to my initial request, set up a same day viewing, gathered my paperwork efficiently and had an apartment secured for me by the next day. After signing the lease, he was even kind enough to drive me to a train line that would take me right home- which was awesome because after weeks of apartment hunting, I was pooped!I've already told friends who are looking for places that he should be their guy : )

I rented an apartment from this agent.

reviewer

Ke ****

review date 01/15/2014 overall rating
Joel is a really rapid responded agent, he is always patient to answer my questions.

I did not rent an apartment from this agent.

reviewer

Thomas ****

review date 10/30/2013 overall rating
Thanks Joel,
You were very helpful guy, Quick response, and guide me with some good searching tips.

Thanks
Thomas

I did not rent an apartment from this agent.

reviewer

Rose ****

review date 10/16/2013 overall rating
Spoke with Joel twice about an apartment I was interested in. He confirmed both times that the space was available for showing. It wasn't until I waited outside for 20 minutes that he let me know the apartment had already been rented. He was very apologetic, but it was still a huge waste of my time. He also said he'd send me further listings, but never did. Overall, a really frustrating experience.

I did not rent an apartment from this agent.

Joel Perl Responded:
Hi Rose,

Sorry again for that and making you wait 20 min outside,

I tell you what happened, when you called me to set up a viewing I told that there is a application in for that place so there is no point to set up a viewing cuz i did not want to waste your time. but the next day after we realized that applicant is not qualified. I called you right away to set up a time to show the apt later that evening, but meanwhile that 1st applicant found a Co signer and got approved and signed lease
View all »

Joel Perl Apartments

4br, 360 Franklin, Clinton Hill, $3,600

4br, 360 Franklin, Clinton Hill, $3,600

No feeBy Owner
Pets Allowed, Walk-Up
8 Days since update
3br, 221 Spencer St , Bedford - Stuyvesant, $3,280

3br, 221 Spencer St , Bedford - Stuyvesant, $3,280

No feeExclusiveBy OwnerConvertible From 2br
Pets Allowed, Dishwasher, Balcony, Outdoor Space, Luxury Highrise
7 Days since update
3br, 221 Spencer St , Bedford - Stuyvesant, $3,190

3br, 221 Spencer St , Bedford - Stuyvesant, $3,190

No feeExclusiveBy Owner
Pets Allowed, Dishwasher, Balcony, Outdoor Space, Luxury Highrise
~ 14 Hours since update
4br, 360 Franklin, Clinton Hill, $3,680

4br, 360 Franklin, Clinton Hill, $3,680

No feeExclusiveBy Owner
Pets Allowed, Walk-Up
14 Days since update
Feedback